ta dagen som den kommer?

Sliten. Det är vad jag är just nu. Ganska jobbigt att inta kunna ha några planer, att bara ta dagen som den kommer. Eller?

Gårdagen spenderades på sjukhuset. Gick upp klockan 6 för att fixa allt inför operationen, dock fick jag vänta längre an vad jag skulle. Men det är som alltid med sjukhus. Kan inte påstå att det var speciellt kul. Dock en första upplevelse eftersom jag aldrig har blivit sövd förut, jag ahr aldrig opererat mig förut och haft slangar i fejset och dropp och ekg och massa sånt. Men jag lovar, man kan klara sig utan det!

För dem som undrar vad jag gjorde så opererade jag bort en cysta som satt vid svanskotan. Inte kul. Kirurgen sa att det är lång läketid och att jag måste räkna med att ha det lite jobbigt i maj-juni. Dessutom så är det inte 100 % chans att det försvinner och då måste jag operera och sånt igen. Har för övrigt ett ca 5 cm öppet sår, som jag måste gå och plåstra om varannan dag tills det läker, frågan är hur lång tid det kommer ta?! KUUUL! Nej men jag gillar att klaga.

Skönt osv att inte kunna ligga ner, sitta, stå, eller gå. Dock är dagen efter lite bättre för nu kan jag iaf gå. hehehhe. Det som är bra är att jag får va ledig från skolan. Hoppas på att jag kan gå på måndag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0