skoola

Första skoldagen på ungefär 17 dagar, ska man vara glad eller ska man gråta? Men jag tror jag håller mig till att vara glad, ett tag till i alla fall. Gjorde mitt slutprov i trefas idag, det gick kanske inte som jag hade planerat eller? Men jag lyckades svara på nästan alla frågor. Har precis skrivit en dikt på svenskan som var en blandning mellan surrealismen och expressionismen, kanska konstig blev den. Men det ver väl meningen?

Sitter just nu i datasalen och väntar på att tim ska komma så mamma kan hämta oss och det ger ett resultat av att jag kan åka hem! Men jag tror att det blir lite plugg när jag kommer hem, eller jag vet att det blir det. Jag måste göra ett matteprov som jag missade när jag var i London.

Dessutom är det bara en och en halv dag kvar tills jag ska till sjukhuset. TJOHOOO! eller inte. Men det är en smaksak. Ingen skola på torsdag och fredag för min del. Chill eller vad?

Nu ska jag kila vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0