funderingar

Funderingar. Funderar på om man ska ta upp det här med att blogga igen, har haft en liten liten bloggpaus än så länge. Typ på sisodär 18 dagar. Det har varit ganska skönt om man säger så. Dock funderar jag på om jag ska ta och skapa en ny blogg, som då ska innehålla bilder och inte så mycket text. Orkar egentligen inte berätta allt som händer hela tiden eftersom det inte händer så mycket vissa dagar ;) Men jag är lite delad i denna fråga.

Någor jag är glad åt är att det inte är så många skoldagar kvar! Har bara en redovisning, ett matteprov och en del historia kvar, men det är chill ;) Såå. Det är vad som kommer hända de sista dagarna! Sen blir det sommarjobb!

Ta det lugnt kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0