Dagens planer

Dagens planer idag är dock skola, men jag har bara två lektioner så det kan väl gå. Men! Jag slutar klockan 4,. vilket tyder på att jag har en tre timmars lång rast mitt i allt. Men ändå. Först ska jag ha praktik i skolan, sen ska jag upp till bygg för att göra ett matteprov som jag inte har gjort. Efter det följer en två timmars låg mattelektion. Jag har lite funderingar kring matten,. Vi har typ 3 prov kvar att göra, MEN! vi har bara max 6 lektioner kvar, det låter inte riktigt okej i mina öron. Stress? Ja.

Men har beslutat att jag skasmita lite tidigare från matten för att hinna med en buss till Åkersberga, lite trevligt måste man ju ha mitt i veckan (: Planerna just nu är att jag ska kila iväg och äta frukost.

Vi hörs!

Bild på en del av gräsmattan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0