Vandring till coop?


En liten random bild på mig som carro tagit :)

Nu ska jag ställa mig en jävligt stor fråga... Vad gör jag i skolan? Jag slutade halv 11 typ, a lite innnan det. Och jag är kvar?! Men det kan ju också bero på att jag råkade göra mitt prov och redovisning lite tidigare. Som tur va så gick det hur bra som helst! Men tillbaka till frågan om vad jag gör kvar i skolan?

Jo jag är sällskapssjuk. Just idag är jag det. Så jag sitter kvar med ena halvan av min klass och leker i stället då den halvan ska redovisa vid 2. Har hunnit med en helt onödig tripp till coop. Bara för att madde ville ha en kalender så fick hon med mig, johan och alex i släptåg. Dock fanns det ingen kalender så det fick bli lite motion fram och tillbaka. (mycket motion? nä) Men det är som det är. ;)

Egentligen borde jag plugga matte eftersom det är matteprov i morgon. Men jag orkar inte!! Dessutom måste jag dra nu då alla 3or behöver datasalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0