grillning på landet

Förlåt för den enormt usla uppdateringen. Men jag har faktiskt en anledning, eller egentligen flera anledningar till att jag inte har hunnit fixa uppdateringar ;) Men jag kan vara snäll mot er och göra en liten sammanfattning av min helg som har varit!

Fredag. Skola skola och åter skola, men jag slutade tidigt och det var helt okej. Jag mötte upp Carro och Chamai nere på stan för att ta bussen till Rimbo och ha lite skoj! Och skoj blev det. Träffade lite klasskamrater och vi hade ett så kallat krök, hahah. Men inte nog med det så råkade vi bara ta oss till Mobergs sen. Dock åkte jag hem tisigt, men det hade jag också en anledning för. Dock får ni inga bilder från den kvällen i detta inlägg, utan ni får se dem senare ;) Även kanske på facebook?

Lördag. Gick upp hur tidigt som helst och åkte in till Norrtälje och satte mig på en buss mot Stockholm. Gick av vid gillinge och där hämtade Frida mig och vi åkte till Arninge och handlade. Sen bar det iväg till Åkersberga och storstädningen! Med lite fikapauser och en middagspaus som bestod av tacos och även en promenad så blev vi klara med storstädningen klockan halv 10 på kvällen. Men snyggt blev det ;) och så småningom kommer mitt kort att fyllas på med lite fina kosingar för besväret! :)

Söndag. Idag med andra ord. Tog mig hem från Åkersberga och det gav resultatet att jag fick grilla korv till lunch. Så är det när man bor på landet. men mysigt är det! Dessutom så var, och är det fortfarande strålande solsken. Hur mysigt som helst! Nu håller jag för övrigt på att plugga. Men jag tog en liten paus för detta inlägg :)

Bilder från grillningen kommer här!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0