klagomål

Sitter åter igen vid datorn i skolan, känner att jag sitter här hela tiden men det är nice. Jag har kommit på att ens motivation kan försvinna lika snabbt som när man precis har gjort ett kortköp.. Jag var sjukt taggad på idrott och kände att jag skulle göra allt för att få ett bra betyg. Ena dagen har vi en jättebra idrottslärare som till och med visar vad man ska göra och är engagerad. Nästa dag får man reda på att man ska byta tillbaka till den gamla läraren. Motivationen försvann på en gång och jag övervägde faktiskt att inte ens vara med på idrotten idag. Då denna lärare inte ens kan förklara vad man ska göra eller har planerat någon letion. MEN! det visade sig att vi inte skulle ha den galma läraren utan någon helt random. Vilket inte heller känns så bra., Meen. Nu ska jag sluta klaga.!


Kommentarer
Postat av: Carolajhn

Det hade jag tänkt iallafall ;) OHH! inte långt kvar nu! :) puss <3

2011-03-10 @ 21:57:59
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0