Bästa födelsedagen ? yes!

Nu jäklar ska ni få en liten bildbomb av dagen :) Kan säga att jag inte har spenderat så många timmar på att vara i mitt eget hem under dagen. Dessutom har jag fått KÖRKORT! ;D Kan beskriva dagen lite fort.

05.10 ringer min väckarklocka, då jag av misstag hade ställt den fel och skulle egentligen ha fått sova till 05.50. Fyfan, men jag gick upp ändå.

08.15 sitter jag på bussen på väg till Stockholm och pluggar som satan på körkortsteorin.

10.15 sitter jag äntligen framför den dumma datorn för att göra det stora provet! Innan dess fixade jag foto och allt till körkortet :) och slutligen får jag äntligen beskedet att jag har blivit godkänd!

11.30 befinner jag mig på café Vete Katten för en födelsedagslunch med Frida :) Efter det han vi gå en runda till gamla stan och tillbaka också shoppa lite innan jag ska sätta mig på bussen till Norrtälje igen. På bussen skrapar jag också en trisslott som jag köpte lagligt haha! vann också 50 kr :)

14.30 befinner jag mig på trafikskolan och är vääldigt nervös, dock inte lika mycket som inför teorin. Jag gjorde min allra sista körlektion innan jag åkte ner till hamnen och mötte uppkörningsläraren.

15.25 sitter jag i uppkörningsbilen och åker runt lite i Norrtälje. När jag kommer tillbaka till hamnen så säger läraren att jag har blivit godkänd. OCH JAG FÅR KÖRA BIL ENSAM NU! Jag tog bilen själv tillbaka till trafikskolan och lämnade bilnyckeln innan jag mötte mamma för att åka hem.

Nu är klockan snart halv 7 och jag sitter och är apglad! Snart kommer tim också, kan det bli bättre? :)

Nu får ni en massa bilder :) och jag fick en ny digitalkamera i present så nu blir det bilder till bloggen igen! denna fick jag:)


Frida på Vetekatten :)

en glad jag på vetekatten :)

mums!

mums!

YES!



Kommentarer
Postat av: Carolajhn

Grattis vännen! tagggatgaggatgaag :D puss <3

2011-03-01 @ 22:15:21
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0