uppdatering

Eftersom det blev en grymt dålig uppdatering igår tvingar jag mig att göra en uppdatering nu. Det var hur jäkla fint väder som helst igår. Jag kunde gå med en vårjacka och utan vantar utan att frysa! hur nice är inte det egentligen ;) De blev också en promenad till friskis för att gå på spinning och sen en promenad hem till tim igen. Dock han jag inte plugga så mycket igår, men det gör faktiskt ingenting. Planerar också att göra ett proc denna vecka som jag egentligen ska göra nästa vecka. Men ju tidigare desto bättre :) 

Nu måste jag faktiskt ta och slänga på mig jackan och skorna och springa till bussen, men det gör inget, det är ju sol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0