uppdatering på en fredag!



Dålig fredag som vanligt. Det visade sig att newbodyleveransen inte hade kommit till skolan. Det betyder att den säkert inte kommer komma förrän på måndag. Usch. Sen så visar det sig att historian blev av. Dessutom försöker jag förklara hur jag vill lägga upp lektionerna men läraren svarar på en annan fråga? Klyftigt.. Men seriöst nu är det bara 8 max 9 historialektioner kvar. Så det är bara att bita ihop och hålla käften med andra ord.

Dagens planer är lite oklara, men jag kommer i alla fall att kila ner på stan efter detta, måste fixa ett pass ;) sen lämna in ett bankkort och sen åka hem och plugga sönder. Men jag börjar få lite panik om vad jag ska göra ikväll. Men jag hoppas att det löser sig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0