uppdatering i skolan!


Nu får ni en litenliten fin bild på mig och carro, bara för att jag är så taggad ;)

Nu sitter jag här vid min älskade data i skolan igen,. Vet dock inte vad jag ska säga men madde tvingade mig lite halvt till att blogga. Men det är ju bra bara det med. Men man kan ju gilla att det är en 20 minuters lång rast mitt i lektionen. Det vill säga att jag då bara behöver jobba mindre än en timme till på praktiken.

Jag är ganska taggad på att gå hem efter matten, ska nog försöka lura av någon lite pengar då.

Nej men en sak måste jag faktiskt ta och berätta som jag missade i måndags., Jag och Karro har äntligen beställt flygbiljetter! Nu är det bara en månad och två dagar kvar tills jag åker! ;) Dock insåg jag att jag måste fixa ett nytt pass, GANSKA SNARAST! för mitt går ut den tredje april. Men jag har fortfarande det där lilla lilla problemet. Att få fram 500 kronor till passet! :o Någon som vill sponsra eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0