Trött som sjutton!

Sitter och är helt slut. släpade mig ända till friskis från vigelsjö för att träffa jojo en svän och gå på spinning. Usch det märks att jag inte varit där på två veckor då det var jobbigare än vanligt. Eller var det för att jag hade mer motstånd på cykeln? Det tåls att fundera på. Efter det fick jag gå tillbaka hela vägen till vigelsjö igen. Den som säger att jag inte har tränat idag borde få stryk! ;)

Nu återstår det bara ett par få timmar innan det blir time för att sova. Den lilla tiden kommer spenderas med att plugga matte och kanskekanske läsa lite mer i boken som man ska läsa på svenskan. Men nu ska jag i alla fall förhoppningsvis få lite mat i magen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0