Torsdag!

Sitter och taggar för fullt med frukost framför datorn! Taggar till att gå i skolan och eventuellt ha idrott, det är ju ingen som vet om vi ska ha det. Kan det bero på att vi inte vet om vi har fått en ny lärare eller inte? Sen taggar och också för att ha redovisning i samhällskunskapen. Dock var jag så smart att jag glömde alla papprena i skolan igår?!? det var ju inte riktigt lika lyckat. Men jag hittade allt på internet så jag läste lite där, kanske går bra ändå?

Sen blir ju mitt liv så mycket bättre för att jag har en bil här i vigelsjö så jag kan ta den till skolan (6) haha vääldigt långt jag vet.. Men turen är att då kan jag åka hem direkt efter skolan och slipper sitta på halv trebussen hem med en massa skrikande ungar. Guld!

Dessutom hade jag tur att jag fick hem mitt "European Health Insurance Card" igår så jag kan bli sjuk när jag är utomlands! hahah! ;)

but, see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0