söndagsuppdatering

Äntligen uppdatering! Eller vad säger ni? ;) Har inte haft någon tid alls för att kunna blogga men jag tror att det får bli lite skärpning på den fronten nu. Jag har haft fullt upp hela fredagen och lördagen. Det större delen av min fina fritid har gått åt till allt skolarbete. På två dagar har jag hunnit med följade plugg;

- 15 sidor matte. Dock var det lite instruktioner medräknade i sidorna
- svara på frågor på en historiaepok
- kollat igenom en läsebok och anteckat sidor om ska komma till användning
- skriva en hel redovisningsgrej på engelska
- gjort en powerpointsak till engelskan
- pluggat tele

Hm, det var nog det mesta kan jag tro. Men jag har dubbelt så mycket kvar att göra! :) Men det e chill! Funderar på att ta lite av min fritid och göra något roligt av den. Jag har också lyckats med att spara en hel del pengar. Dvs att jag inte har köpt det jag har varit spekulant på :o

Morgondagen kommer bjuda på något speciellt ;) Eller flera speciella grejer kanske?  Men i alla fall :)

Igår så firade jag och familjen Lina som fyller år på måndag och pappa som fyllde år i onsdags, det blev lite fika och paketöppning och sådant skoj. :)

Nu ska jag ta och göra något annat! see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0