solskensmorgon

För en gångs skull blir man glad när man vaknar. Varför? Jo det är ju solsken ute! ;) Underbart! Men jag tror inte att skolan bjuder på något lika underbart, men ändå. Känner mig för övrigt väldigt väldigt trött, känns inte som om jag fick alla de där sovtimmarna jag behövde. Inte får jag dom nästa natt heller. Men det kan inte hjälpas. I alla fall inte i kväll när jag ska tvinga mig själv att kolla på tv ;)

Igår pluggade jag inte alls lika mycket som jag egentligen hade tänkt. (Även om jag vet att jag inte kommer plugga så mycket som jag har tänkt). Men jag får hoppas på att jag får någonting gjort ikväll. Men det tror jag knappast eftersom jag ska vara med tim :)

Sitter för övrigt och äter frukost bestående av fil, cornflakes, russin och banan. Mums. Ska nog ta och göra ett halvhjärtat försök att väcka tim nu. Tjingling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0