snart kommer mardrömslektionen


random bild. Men hihi.

Är ovanligt pigg och glad idag, MEN! Det glada komme inte att hålla i dog så värst länge till. Jag ska nämnligen vara helt ensam på historian, det är inte riktigt okej om man säger så. Men jag måste gå eftersom läraren kom och frågade igår, vad ska man säga? "nää, jag hatar liksom att vara ensam på lektionen så jag tar sovmorgon." Vet inte om det skulle fungera men ändå. Men jag har en liten plan.

Dessutom så måste jag läsa ett par sidor innan jag går in i det lilla klassrummet, jag lovar man får klaustrofobi när man sitter där. Men om jag inte läser så vet jag en som kommer att lacka satan.. Men sen har jag i alla fall praktik. Det är ganska nice.

Nu ska jag packa lilla väskan. varför just den lilla? Jo jag har planer för kvällen och vill då inte släpa runt på den stora! Men planerna presenterar jag senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0