snart dags för en lååång håltimme...

Nejmen nu sitter jag visst här i skolan igen :) Jag passar på att blogga lite medans madde sitter och letar efter sina newbodysaker, fast hon hittade visst dem nu :) Men i alla fall! Jag lackar lite på att jag alltid! Jag menar FOREVER AND AFTER FOREVER kommer ha tre timmars håltimme på onsdagar då min dumma mattelektion ligger klockan 2 och jag slutar egentligen klockan 11.. Dessutom är det på bygg och det är inte heller någon höjdare!

Men jag håller på att tagga tills på lördag och det är väl helt okej, lite tidigt kanske men skitsamma! Är man taggad så är man :) Vill ockå tala om för er mina kära bloggläsare att jag gick och hämtade ut mitt körkort igår! ;) hihihih! Dock har jag ingen bilde på det så ni får en internetbild! Det gillar ni va?

Nu ska jag dock fortsätta att klammra kulokabel..... yaaaay! ...


Kommentarer
Postat av: Carolajhn

jag har också tre timmars håltimme på onsdagar, leka nästa vecka ? :) tagga till lördag! :D puss <3

2011-03-09 @ 14:39:04
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0