Plugg vs Film

Har precis suttit och läst klart det nationella häftet till svenskan. Det tog sin lilla tid men nu är det klart! Känner också att denna dag var ganska nice, väldigt slappa lektioner i skolan och sen så slutade man tidigt! Gulddag :) Ska nog försöka plugga lite till innan denna dag är slut men vi alla vet ju hur det brukar sluta. Kanske blir något avsnitt vampire diaries i stället, det låter ju mer lockande :) Dock har jag fortfarande en hel del saker att plugga på. Vad sägs om allt detta?

- Jobba matte B
- Plugga trefas
- Fixa samhällskunskapsredovisning
- Skriva engelska redovisningen
- Göra 3280 uppgifter i historia
- Plus en massa annat.

När jag övervägde denna tanke nyss så drog jag slutsatsen att jag ska kolla på ett avsnitt vampire diaries på en gång!

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0