Onsdag

Jag förstår inte riktigt att jag knappt lyckades få sitta ute i solen idag när det var så fint väder. Jag hann med att va ute i typ en kvart sammanlagt av de tre timmar jag hade mellan lektionerna. Sen är det ju det där med pengar. Känner att det är lite knapert i plånboken, med tanke på att jag lånade 100kr av Alex idag för att få lite mat. Dock käkade jag inte för 100 kr men ändå. Men jag har faktiskt kommit på att jag har lite pengar undangömda hemma, man kanske ska skita i att spara dom och änvända dom i stället? Så klarar man sig till nästa studiebidrag iaf :) Kanske en bra idé. Ibland finns det finurliga lösningar.

Jag hade matteprov för cirkus två timmar sen, och det var inte så roligt som jag hade hoppats på..

Nu ska jag nog ta och läsa igenom ett häfte som vi fått tilll svenska nationella. Plus att jag ska skicka in mitt skolarbete. Sen ska jag nog strunta i det andra plugget tills i morgon kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0