morgon!

God morgon! Tisdag morgon och jag är inte pigg för fem öre. Men det är chill. Ska snart gå och äta den orginella frukosten. Gröt + mjölk + frysta hallon och blåbär. Får hoppas på att skoldagen bjuder på något roligt, helst inte mer plugg, men något annat kanske?

Dagens planer är att sticka ner en sväng på stan när skolan skutar, det vill säga vid halv 4. Då ska jag gå och köpa en tröja och foundation på h&m och sen ska jag knalla iväg till posten och hämta mitt körkort! ;) spännande! Sen ska jag såklart ta mig hem till tim efter allt det där också :)

Vet inte riktigt vad jag ska ta för bild och lägga in här, det är ont om egobilder hahha. Dock kan ni få ett smaprov på en början av mitt släktträd! Jag vet också att hela bilden inte får plats på bloggen. men tyst!
 
peace!


Kommentarer
Postat av: Erica

Julia, Tänkte bara säga att hela bilden inte får plats på bloggen! neeej, jag skoja bara. Fin blogg btw :)

2011-03-08 @ 17:01:35
URL: http://ireca.blogg.se/
Postat av: carolajhn

OJ! Måste vart svårt att få fram allt :O men coolt :) (släktträdet alltså) :) <3

2011-03-08 @ 17:33:42
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0