mhm, ibland så

Nu blir det faktiskt en uppdatering till. Läste nyss mitt horoskop för denna vecka och där står det ungefär såhär; "Veckans tema är nytt mod. Du ska söka efter nya utmaningar. Ibland är du en smula feg, men nu får du positiv kraft och vågar närma dig något obeprövat. Råd: Överraska dig själv. Veckans bästa: Äventyrliga dagar."

Ja och det jag vill säga med det är att jag är feg, det märkte vi idag när vi skulle göra en muntlig redovisning. MEN! Jag överraskade mig själv genom att jag antog mig en ny utmaning och stod helt själv framme i klassrummet och redovisade. Så man kan ju säga att allt stämmer.

Sen kan man ju fråga sig varför jag inte tycker om att redovisa. Jo jag har nog svaret på det. Det är en relativt ny sak att göra för mig. Jag har aldrig och då menar jag ALDRIG stått helt själv inför klassen och snackat. Hade typ en redovisning i hela lågstadiet och då var vi två där framme. I högstadiet gjorde jag det typ 2 gånger. Då var det också ett grupparbete. Så ni kanske ser grejen i det hela. Men jag lyckades. Jag tyckte knappt att det var jobbigt denna gång. Men vi får väl se hur jag tacklar det på nationella provet.

Dock var Tommy så snäll och sa att jag skulle få en kinder maxi om jag var duktig. DET FICK JAG OCKSÅ HAHA! den ni ;) Nej men nu ska jag sluta tala om detta. Men lite cred kan jag väl få? ;)

Sen, alla skolor! skärp er och gör fler redovisningar tack! Så slipper folk må som jag mår? Ju mer man redovisar, desto mindre läskigt blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0