Ingen träningsvärk?


Godmorgon! Känner att den här dagen kommer bli bra! ;) Ska snart gå och äta frukost och sen blir det antagligen till att ta bilen till skolan för att vissa tjatar? ;) Men det blir nog bra det med :) Jag undrar också vad som hände med min träningsverk? Den finns inte kvar.. Går på cirkelstyrketräning två gånger i veckan och första gången jag var där kunde jag knappt röra mig dagen efter av all träningsvärk. Men nu har jag gått ett x antal gånger, och ingen gång efter den första har jag fått träningsvärk. Men det sägs ju att man inte får det om man tränar, tränar och tränar. men hallå. Nån gång måste jag väl få det?

haha det var typ det jag hade att säga idag. Sitter för övrigt och pressar lite Coldplay.

En sak till som jag kan berätta om är att jag ska äta middag med Tim när han har slutat praktiken för dagen :) Vi ska fira våran två årsdag lite tidigare. Egentligen är den på söndag, men frågan är om man orkar gå ut och äta då med tanke på att det blir någon slags fest på lördag ;) Skulle inte tro att man är så pigg på det då. Men det blir bra i vilket fall som helst! :)

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0