hemma för ett tag

Nu sitter jag ensam hemma för ett litet tag. Antar att jag ska plugga eller något liknande, eftersom det är två prov och en redovisning nästa vecka... Men det är bara att ta tag i det! Btw så är det superhärligt väder, vårväder vilket gör att jag är lite gladare än vanligt :) Det blev och bilen till skolan, vilket gav ett resultat att bilen blev fullastad med folk för att åka upp en sväng till donken :)

Den här skoldagen var helt jävla värdelös i princip. Dock var det för att jag hade historia och det var inte roligt alls. Jag fattar inte hur vissa personer är funtade. Men Madde och jag fick en liten uppgift sen och det innebar att vi fick gå runt och kolla i korridoren och bestämma hur vi ska måla om och vilka färger vi ska ha :) Mycket roligare! Så man kan säga att det bara var början av skoldagen som var värdelös.

Jag passade också på att lämna in en ansökan om ledighet. Hoppas jag får den beviljad! Tur att man är 18 och inte behöver föräldrars underskrift längre, det betyder att det gick fortare att lämna in den, och ju fortare desto bättre! :) men jag tänker inte tala om vart jag ska åka än, det tar jag och berättar en annan gång även om det är några som redan vet ;) haha. Det jag kan tala om är att det inte är någonstan i Sverige jag ska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0