födelsedagsfirande

Vääldigt nice dag om jag får säga så :) slutade 11 och det var ju inte fy skam? Tog en tur upp till mormor då och umgicks lite med henne, blev dessutom bjuden på kinamat till lunch och det var inte annat än supergott :) Var där några timmar och sen åkte jag hem för att fira pappa som fyller år :) blev lite middag och paketöppning och sådant som det brukar bli när någon fyller år :)

Just nu sitter jag och gör en liten lista på saker som ska göras och när jag ska göra dem, inte riktigt lika kul men det måste göras! Måste snart gå och hoppa på tim också för han ligger och sover i min säng.. fyy man kan ju inte sova nu? :o Men ska snart ta bilen och åka tillbaka till vigelsjö för att plugga.

grattis världens bästa pappa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0