en början.

Hemma. Känns som det var ett tag sen men det gör inget ;) Dock har jag sjukt mycket plugg att ta itu med. Men det är bara att bita ihop och köra. Bara man inte biter för hårt. Taggar också för träning ikväll :) ganska nice! Jag har också rotat fram en bunt med pengar som jag kan ha lite skoj för! Dock måste jag plocka bort 400kr till passet som sagt, plus 100kr till alex. Annars är det bara att köra då ;)

Jag funderar på vilken av alla uppgifter jag ska göra först precis just nu. Men det är svårt! Det är ju en del.

- läsa igenom det svenska nationella häftet.
- läsa bok som ska läsas på svenskan.
- plugga trefas.
- Läsa historia + göra uppgifter.
- Börja skriva på den engelska redovisningen
- sammanfatta det jag ska berätta om på sh-redovisningen nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0