Dålig start på dagen.

Jag är ju inte riktigt taggad på att gå till skolan idag. Usch morgonen börjar inte mycket bättre den heller. Tog lite sovmorgon och det skulle jag inte ha gjort. Är mycket tröttare än vanligt. Sen när jag ska använda tims dator går inte det heller för någon sladd har knasat sig och jag får verkligen inte igång skärmarna och jag har försökt med allt! Så det betyder att jag får sitta på den pyttelilla bärbara datorn och den är ju inte av det snabbaste laget. :o

Har bara två lektioner idag, men det betyder ändå att jag slutar vid 4.. Eftersom jag har praktikgrej till 11. Sen har jag 3 timmars hål till mattelektionen börjar sådär vid 2.. OCH DÅ HAR JAG MATTEPROV! Jag hann ju inte riktigt plugga till provet igår som jag sa att jag skulle. Så jag antar att de tre timmarna som jag inte gör ett skit på ska gå till mattepluggning.

Men det ser ändå inte ljust ut för det där provet då jag egentligen inte fattar ett jävla skit men jag låtsas att jag förstår. Men det är bara att bita ihop eller vad säger ni? ;)

Nu ska jag i alla fall försöka trycka i mig lite frukost. Är inte taggad på det heller, är apmätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0