Dags att vända upp och ner på Norrtälje


Nu börjar det dra ihop sig, har liite bråttom. Fick sluta lite tidigare och det var hur skönt som helst! Sitter hemma hos tim just nu och ska snart fixa lite mat att stoppa i den tomma magen. Det känns som om jag i princip inte har gjort någonting denna dag, men jag har ändå fått en del saker gjorda? Skumt. Menmen.

Efter att jag fått i mig lite mat ska jag bara slänga ner de allra nödvändigaste sakerna i väskan och gå ner på stan och möta carro och chamai :) Ska antagligen kolla på när dom äter, men eftersom jag är snål just nu äter jag hemma ;) Sen ska vi vända upp och ner på norrtälje! Ska chilla lite eller vad man säger men några från klassen och sen ska vi ta och dra oss mot Mobergs! Hur nice låter inte det på en skala? |--------------------------------------| typ så nice. :) Men nu måste jag stressa vidare! Uppdatering i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0