borde.. kanske.. plugga...


bjuder på bilden!

Nu gör jag åter igen något jag inte borde göra. Jag bloggar i stället för att plugga.. Men det är så otroligt tråkigt. Dessutom verkar det som om alla har fått dille på att man ska redovisa massa saker muntligt i skolan vilket inte är sådär superkul! Har en redovisning i svenska i morgon som jag inte ens har hunnit skriva eller kommit på vad jag ska redovisa om, känner att det är lite brådis nu! Sen nästa vecka är det en redovisning i samhällskunskap, men det är ett grupparbete så det är lite mer okej. Men sen har jag redivisningsgrej i engelska också! ve och fasa typ. Inte nog med att jag hatar att redovisa, på engelska ska det vara också. Vi får väl se hur det går.

jag borde nog plugga på mina 77 frågor jag har prov på i morgon också. Orkar man det tro? Nej. Men det är bara att köra. Dock ska jag lix inte vara hemma ikväll så det blir lite jobbigt. Men det blir iaf ganska nice när det är över.

Fick också en kallelse till operationsbordet idag. Dock måsta ändra tiden då det är precis när jag ska åka bort i april:) så vi får se om jag överlever operationen då.

NU BLIR DET PLUGG! ;o


Kommentarer
Postat av: Carolajhn

snygg bild snygging! :D

usch för plugg :/ och tack för lycka till:et :)

kramar <3

2011-03-14 @ 22:03:19
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0