bildlöst

Kanske kan man få en timme för sig själv nu. Har precis försökt trycka in alla telefrågor till provet i min lilla skalle, kan inte plugga så värst mycket mer på det just nu. Sen har jag även hunnit rätta min svenskagrej och skickat tillbaka den. Nu återstår det lite annat. Men under tiden har jag faktiskt också  hunnit med att leta reda på lite biler som jag ska ha användning för på måndag. Sen har jag också packeterat alla kryddor m.m som kom till skolan idag som vi har sålt. Händelserik dag? Javisst!

Om cirkus en timme ska jag åka iväg och städa lite och efter det blir det träning! Var är min lediga tid?! Jag tror att jag kommer hitta den precis lagom till skolan börjar igen efter påsklovet.

Jag har också fått en tid för operation. Ska dit den 5 maj, sen kan man ju hoppas på att jag får vara hemma en dag eller två från skolan och vila upp mig? Så kanske man kommer i fas i skolpluggandet också. Usch! Nejmen jag skiter nog i att ta det lugnt nu och kör igång med historian på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0