anledning till bad update.



Det kanske blir en litenliten halft liten bloggpaus av något slag. Det är inte så att jag inte ska blogga alls. Någon uppdatering då och då kanske kommer. Men det är så att jag har sjuhelvetes mycket att göra just nu och bloggen ligger ju inte direkt som nummer 1 på saker som måste göras listan. Det är nämligen så att jag har fått reda på att jag ska ha mitt muntliga nationella prov nästa torsdag. Tills dess måste jag skriva ett första PM som ska lämnas in på tisdag. Jag måste lämna in mitt färdiga PM innan provet annars får jag ett streck på nationella provet. Streck är mycket värre än ig. Jag måste dessutom göra ett så kallat manus till mitt tal som jag ska hålla. Sen måste jag dessutom lära mig det utantill.

Sen råkar jag bara ha en hel del andra saker att göra i skolan också. Nämligen följande;

Svenska - Svara på frågor om en bok jag har läst.
Svenska - Läsa igenom provhäftet till nationella 305536 gånger.
Historia - Svara på frågor för två epoker.
Historia - Projekt.
Tele - Slutprov.
Matte - Göra hela kapitel 3 på 3 lektioner.
Trefas - Prov.

Sen kommer det såklart att tillkomma en hel del. Och ni som tror att det är slappt på elprogrammet? Ni kan ta er ;) Låter detta slappt så kan ni ju för all del vara tysta. Haha. Jag är nog inte på så bra humör, men det fungerar det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0