18!


Nu är det så att dagen äntligen har kommit haha! Nu är jag 18, dock känns det ingen skillnad på det men det är ganska nice i alla fall. Kan säga att jag är superglad för alla presenter jag har fått! Ni kanske får se lite bilder på prylarna i kväll, eller i morgon ;) det beror på hur mycket tid jag vill ägna åt bloggen idag.

Kan säga att morgondagen kommer bli minst lika bra, eller näst intill i alla fall. Först blir det färga håret och en massa sånt, sen ett besök hos mormor och efter det blir det båten med Carro! ;) Vad som händer efter det är faktiskt upp till min plånbok.. om den håller för en utgång eller om jag måste hem och sova! HAHA! ;)

Faktisk så får jag göra en del saker nu när jag har åldern inne.

- jag får handla läkemedel på ica
- jag får köpa tobak
- jag får köpa öl o grejer i mataffär
- jag får köpa trisslotter och alla andra lotter
- jag får gå på krogen
- jag får åka båten utan att vara olaglig
- jag får ta körkort
- jag får sjukanmäla mig själv till skolan
- jag är myndig!
- jag får en internetbank + nytt bankkort!

sen orkar jag inte komma på så många andra saker, men det är chill. Uppdatering kommer förmodligen i kväll ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0