tisdag

god morgon! jag vet att det har varit dålig uppdatering men det kan itne hjälpas när man har bättre saker för sig ;) Söndagen bestod i princip av att jag hälsade på mormor, tog en tur till åkersberga och sov hos syster.

Måndagen vad dock ganska nice, var ledig och det var skönt. Men ändå fick jag spendera dagen med att sitta i både skärgårdsgymnasiet och täby enskilda. Men det var inte fy skam eftersom jag ställde upp som modell för karro ;) Det vill säga att hon fick göra tre olika frisyrer på mig och jag fick klä mig passande och sen tog vi en herrans massa bilder. Hoppas på att dom inte är alltför sena så någon gång framöver kanske ni får en liten bild bara för att se vad som hände ;)

var också ganska taggad på att gå till skolan idag tills jag insåg att jag faktiskt har ett prov att göra. ikke trevligt det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0