söndag.

Äntligen är det färdigpluggat för dagen. har hunnit med att göra min engelska som ska användas i morgon och så har jag skrivit ett kapitel på min svenskagrej. Det är inte fy skam det inte. Men jag har fortfarande en hel hög med saker som borde göras.. Men det skjuter vi på till en annan dag! ;)

Kan berätta att gårdagskvällen var guld värd :) tim och jag var hundvakter och det var nice det :) det blev en härlig promenad, bastu, god mat och lite annat skoj ;) Är ganska trött idag, men det är det värt ;) kanske ska man ta och bada lite?

Jag är för övrigt otroligt taggad på den här veckan, kan det vara för att jag bara går i skolan måndag, tisdag och onsdag? Ledig på torsdag och fredag kan ju vara något jag har längtat efter, eller? ;) Plus att studiebidraget kommer i morgon, kan det bli bättre? Ni får också hålla till godo med en random bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0