rubrik typ

har inte så mycket att skriva om, men jag gillar vädret skarpt! Gillar att det har blivit fler minusgrader, hur mysigt är det inte när det är kallt och vitt överallt? Bara för det har jag även hunnit med att gå en långpromenad med lillvovven som dessutom fyller år idag! :)

Gårdagens kväll spenderades med tim och tv;n. Bara för att så kollade vi på familjen annorlunda. Kan tycka att det är ganska roligt dock ;) För dem som inte vet vad det handlar om är det olika familjer som delar med sig av deras liv och det som är lite speciellt är då att dom har väääldigt många ungar. Men kvällens kommentar kom från frida och löd såhär: "Det är som att ha för många katter, det blir äckligt". men ah, alla har ju delade åsikter (:

Just nu funderar jag på vad jag ska packa ner i min väska, dock ska jag bara till tim, men onsdagen bjuder ju på lite av varje som man måste ha saker till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0