Morgontrött

Jag har inte riktigt kommit i gängorna för att uppdatera lite oftare än. Men det ger sig nog så småningom. Skolan har börjat och en massa sånt och jag kan i alla fall glädja mig åt attt mitt schema ser lika dant ut som förra terminen, förutom en extra liten lektion på måndagar som består av engelska. Annars slutar jag fortfarande 11 på onsdagar och 10 varannan fredag och tidigt lite här och där. Supernice!

Sitter just nu och funderar på om jag ska orka göra mig i ordning, är hur trött som helst! Kan det bero på att jag råkade somna lite sent igår? Kanske det kanske.. Men det finns inget att göra åt de. Lovar att uppdatering kommer under dagen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0