man ser det bra i allt det dåliga


Lite sammanfattning av helgen kanske. Lördagsförmiddagen bestod ju tillmestadels av sjukhusvistelse, vare sig man ville eller inte. har ju redan berättat för er. Men kvällen var dock lite mer najs! Den bestod av härligt sällskap och en massa tittande på en konsertfilm. Det var en så sjukt värd kväll! Dessutom fick man härliga flashbacks från fina stunder.

Söndagen bestod mer eller mindre av lite pluggande och en härlig promenad i skolskenet så vårkänslorna tittade fram. Sen var det så att pappa var så snäll att han lånade ut sitt bankkort till mig så jag kunde klicka hem ett par konsertbiljetter uuupps nu blir tim inte så glad ;) men det är jag! Dock ska jag snart gå och lägga mig för det är en gaaanska lång dag i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0