lidande..

Nej jag måste bara göra en uppdatering igen, även om det bara var någon minut sen. Jag börjar snart att grina av allt lidande. Men är det historia så är det. Mitt i allt det otaggade kan man faktisk vara taggad. Här är några saker.

- Jag är taggad på helg
- Jag är taggad på praktik
- Jag är taggad på lördagens händelser
- Jag är taggad på de två studiedagarna nästa vecka
- Jag är taggad på att ta körkort
- Jag är taggad på att det snart bara är en månad tills jag fyller år
- Jag är taggad på att bara gå ut ur detta klassrum just nu
- Och jag måste erkänna på att jag är taggad på att gå hem.

Kan också passa på att fråga varför alla små levande själar har fått redbull på hjärnan? Innan loppet av en halvtimme har 4 olika personer uppdaterat sina statusar med ordet redbull. Vad hände där lix? Jag kan säga att jag hoppades på att det bara avr 10 minuter kvar av lektionen, känns som om man har suttit här en evighet. Dock såg jag på klockan att den bara var 20 över 9 och jag slutar 10. Gråtfärdig eller vad?

En till liten fin cambild som jag kirrade här på historian..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0