kreativa jag? nope..


Har just nu en litenliten så kallad rast från min engelska. Ska skriva om ett problem man har och jag har lite idétorka så det fick bli en rast. Ganska skönt! Dock har jag redan skrivit ett halvt A4 men jag vet inte om jag vill skriva om det.. får se. Lite senare under dagen kommer jag göra ett besök på sjukhuset, sen ska jag till trafikskolan och köra lite bil. Kommer komma hem ungefär halv 6 och då måste jag sätta igång med allt plugg!

Det jag har att plugga på och göra klart är följande

- Trefas. Prov på torsdag
- Svenska, släktforskning
- Engelska, skriva om ett problem
- Historia, göra en sjuhelvetes massa uppgifter
- Matte B, räkna en massa
- Körkortsteori!

Jag måste dock göra allt detta denna vecka. Men mina dagar ser ganska långa ut så jag vet inte riktigt. har också kommit på att när man har för mycket saker att göra så gör man helst ingenting. Och det går ju bra har vi märkt.

Men helgen kanske blir desto bättre! hoppas jag. Kanske måste stanna på öppet hus gela dagen på lördagen. Men om jag har tur kanske jag kan komma ifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0