historia och en bärbar dator kan gå ihop..

Är det jag som råkar varar lite sådär uttråkad just nu? Har historia nu för dom som inte visste det och det suuger. Men det bra är att jag abra råkade få en dator med webcam på så man kan sitta och blogg och göra annat skit i stället för att lyssna på läraren. Om jag ska vara ärlig så är jag inte så taggad på att lyssna idag, det handlar typ om nationalism och liberalism. Dock så har jag redan gjort hälften av alla uppgifter om detta ämne på grund av att läraren hade lagt ut det lite tidigare på fronter. Så kan det gå. Dessutom så hade jag lika gärna kunant vara hemam en timme till.

Jag är desto mer taggad på att ha praktik snart. Jag håller på att dö av tristess här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0