häktisk dag? kanske man kan säga


God morgon! Snart dags att knalla iväg till trafikskolan,. om jag ändå inte vore så trött. Den här dagen kommer i alla fall att bli ganska fullspäckad och stressig. Men tur att jag inte ska vara med på idrotten idag, då kan man ju i alla fall ta det lugnt en liten stund. På lunchen ska jag till sjukhuset för någon såromläggning, hinner inte äta lunch och när jag kommer tillbaka är det trefasprov. Efter det är det fler lektioner och sen måste jag springa upp till bygg för att ha en mattelektion där. Dessutom slutar jag halv 5! Det är inte riktigt okej,. Men i alla fall. Måste försöka ta mig till bussen så jag kan åka hem, kommer då hem vid halv 6 och det som återstår av dagen är jag tvungen att fylla med en massa plugg..

Men så kan det gå. Måste trycka i mig lite frukost nu innan jag springer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0