dagen idag


Tjolahopp! Sitter just nu hemma hos tim och leker lite med hans dator medan han har sin skönhetssömn. Dock kan jag inte säga att jag har fått min.. Somnade kanske 2? det gick absolut inte att sova, klarvaken, vad hände? Nejmen nu är jag vaken, vaknade halv sju och har hittills spenderat morgonen med att kolla på Änglagård - andra sommaren. Kollade på första igår.

Dagen kommer se ut så här:

11.10 - gå ut till bussen och åka till station
12.45 - möta karro och carro
12.00 - bada + sola

(14.35) - eventuellt ta bussen hem, får se om det blir så
18.15 - BIO Änglagård tredje gången gillt


Kanske händer det att det blir någon ändring? Men det sker väl lite sådär lagom diskret då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0