bildlöst

börjar nu kvickna till efter all jädrans bedövning jag fått. Är ganska trött men annars så. Dagen fick spenderas på akuten till en viss del, som var ganska lång. Hade en slags infektionsgrej som jag inte kommer ihåg vad det heter för lite mer än ett år sen typ vid svanskotan. Dock kom den tillbaka och jag var tvungen att åka till akuten. Det är ju inte så jävla nice när man varken kan gå, sitta eller ligga. Knappt gå för den delen. Men jag har äntligen tagit bort det eller vad man ska säga. Nu återstår bara en operation som ska göras lite senare för att få bort exakt allt så jag slipper skiten igen!

Men nu till det roligare. eller? Jag funderar på om man ska ta och packa lite, kvällen kommer spenderas hemma hos tim. nice ;) Ska också passa på att fixa lite med svenskan. ganska intressant med släktforskning. Har fått 107 sidor av pappa haha ;) så man kan säga att man kommer tillbaka till 1400 talet typ ;) men nu blir det annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0