22 månader ♥

Nu är det så att jag fortfarande är ganska arg och irriterad. Men jag börjar se den lite mer ljusa sidan igen. Mamma har nämnligen fixat fram lite papper från mormor om vår släkt och det är hur bra som helst! :) Ska bara se till att komma dit och hämta dom :) Kan också säga att jag är glad för att jag är med tim, och det är inte vilken dag som helst, det är den 13 januari. Vilket betyder att vi har 22 månader idag :) eller 1 år och 10 månader för dem som föredrar det. Men det viktiga jag vill säga är att jag älskar dig Tim!

Nu blir det kvällsmys och sånt :)

Kommentarer
Postat av: Kimpaz

grattis igen då julia ;)

2011-01-13 @ 19:01:26
URL: http://kimpaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0