uppdatering kanske.


Jag vet att det har varit en väldigt usel uppdatering nu när jag har varit ledig. Men bara för att man är ledig betyder det inte att man alltid har tid. Jag kan säga att det har varit tvärt om.. Det känns som om jag har pluggat konstant i fyra dagar, vilket kanske skulle kunna vara bra. Men jag har fortfarande inte gjort något mer på min svenska. Det var kanske lite mindre bra.. Annars är jag nog ganska nöjd med det jag har gjort.

Det lilla roliga som har inträffat är att jag tog en liten tur till Stockholm i fredags, och en liten tur till Norrtälje i lördags för att umgås lite med Frida :). Har gjort tim sällskap också, och gjort 4 skoluppgifter! Det som återstår av dagen är dock cirkelträning. Sen är det skola igen. Ska man vara glad eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0