tjugotre månader


Nu har jag äntligen lite tid över att sitta här igen. vad ska jag annars göra när tim sitter som klistrad framför teven och glor på hockey. Jag kan säga att jag har drabbats av en liten ångest. Råkade nämnliget klicka hem två stycken ed hardy bikinisar nyss.. Men det kan inte hjälpas det heller ;)

Ikväll kommer jag dock gå på cirkelträning och sen hoppas jag på en liten lugn hemmakväll. Men det kan ju ändras? Nu är det för övrigt bara 16 dagar kvar till jag fyller år, 5 dagar kvar till gillinge, 3 dagar kvar till eldkvarn och min namnsdag, 1 dag kvar till alla hjärtans dag. Jag har en del roliga saker som händer denna vecka i alla fall.

Sen måste jag bara tala om att idag har jag och tim varit tillsammans i 1 år och 11 månader / 23 månader / 702 dagar. Det är mer än härligt om jag får säga så ;) Älskar dig mest babe!

Nu ska jag antagligen gå med hunden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0