sevenhundred days

Som sagt blev min dag helt annan än vad den skulle. Dessutom när jag tänkte ut vad jag skulle göra i stället så blev också det något helt annat än vad jag skulle göra. Men jag har hunnit med ytterst lite plugg idag, har varit tämligen omotiverad på allt som har med skolan att göra idag. Men ah,jag har faktiskt tagit en promenad och hunnit med att läsa ut min bok också. Inte blev det någon gymnastik och ingen skola och än mindre någon bloggdesign. Men det är bara att leva vidare ;) Hoppas på att jag kan göra om lördagen till en rolig dag!

Ni får ta del av en liten fin bild på min plugghög, dock finns inte feta körkortsboken med.


Det är:
- Matte B
- Svenska, 2 uppgifter
- Körkortsteori
- Engelska B
- Naturkunskap (prov på måndag)
- Trefaslära (prov på tisdag)
- tele



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0