morgonstund

Jag är inte alls taggad på att ha en körlektion så här på morgonkvisten, men jag måste väl.. Dessutom kommer jag att missa att åka skridskor med klassen, men som tur är ska vi göra det nästa vecka också :) Kan säga att gårdagen var gaanska stressig men superbra på kvällen. slutade 11 och skulle egentligen börja matten vid 2 typ. Men vi fick komma vid 12 ist. Det innebar att jag var tvungen att stressa till vigelsjö för att hämta min mattebok och sen skynda upp till bygg. Dock trodde våran lärare att vi älskade matte så mycket att vi skulle stanna kvar på våran ordinarie lektion OCKSÅ?! 4 timmars matte nej tack. Det slutade med att min klass gick därifrån, inklusive jag då.

Kvällen slutade lite bättre iaf. Åt en supergod middag på ett glas med mamma, Frida och Carl :) och det slutade med att det blev en konsert på Teatern, Eldkvarn! Ganska amazing tycker jag nog :) Sjukt bra var det iaf.

Nu måste jag tagga till att äta frukost så jag får något i magen innan körlektionen. Dessutom har jag kommit på att jag inte gillar att skriva körlektion, jag syftar ju på att åka bil, men hur många är det egentligen som tror att man ska sjunga när manskriver så? feta dissen på det ordet, men vad ska man skriva då?

För övrigt är jag taggad på att starta en ny blogg också, då denna inte fungarar bra när man ska gå in på den som besökare. Men vi får väl se om jag orkar åtgärda det. Men det blir inte förrän på lovet i så fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0