lunchrast


Just nu sitter jag och har stans tråkigaste rast, och vad gör man inte då? Jo man bloggar. Kan också säga att jag fick sjukt bra på trefasprovet jag gjorde idag, ganska glad för det. Sen blev det inte sådär jättegod lunch, kyckling. Det är gott när man äter hemma men inte i skolan.

År också arg på att mitt internet hemma inte fungarar på min dator, men på alla andra. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra när man redan har provat ALLT för att få igång det. Gladare är jag däremot åt gårdagen som spenderades med tim såklart :) fick också en ros och en jättefin tröja! Tack <3 :)

Det kommer bli en stressig dag för min del idag, slutar halv 4 och då måste jag springa hem till tim, byta kläder och lämna grejer och det får ta sådär max en halvtimme. Sen måste jag knalla vidare upp till friskis för att träffa jojo och karro och gå på spinning :)

Ska också försöka tagga lite inför de två lektionerna som är kvar, dock har jag tele och måste sitta och svara på massa frågor i ett häfte som är typ 1cm tjockt?! Men hoppas på att svenskan blir lite roligare, vi ska tydligen prata om svordomar? Meeen ah, tjolahopp!



Kommentarer
Postat av: Carro :)

NY BLOGG :D hihi puss

2011-02-16 @ 22:06:51
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0