lite fritid?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i två timmar,. plugga lite kanske? Men det låter inte sådär jättelockande. Det har varit en ganska enkel dag och det har inte hänt ett skit med andra ord. Jag förstår inte varför skolan har blivit så snäll att den ger oss ledigt var och varannan lektion. Kanske borde uppskatta det, i alla fall för ett tag. Det visade sig att jag bara hade en lektion idag, det vill säga att jag gjorde sista provet i trefas och sen gick jag hem. En halvtimme i skolan är inte dåligt det.

Dock hade jag bättre saker för mig när jag kom hem. (tycker jag då), jag satt nämligen klistrad framför tv;n och kollade på skidor. Jag har också kommit fram till att det är ganska nice att kolla på det, hehe. Därför tycker jag också att vinter os är sjukt mycket roligare att kolla på än sommar os. Kanske ska skriva till dem och säga att de kan skippa sommar os helt? eller inte. Nejmen tummen upp för skidor. Även Hellner kan få en tummen upp för sitt VM-guld också :)

Jag har inget intressant att skriva om, så det fick bli lite egna åsikter.

 


Kommentarer
Postat av: Carolajhn

SV:jaa, det var ju ett problem, jag kollar med lite folk jag :) hihi, fast är det inte bättre om vi åker på fredagen? :O :) <3 kram

2011-02-24 @ 20:07:15
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn
Postat av: Carolajhn

tagga! jaa tusan, ska kolla med lite folk ;) men skulle det inte vara bättre om vi åkte på fredagen? :O <3 kramar

2011-02-24 @ 20:10:06
URL: http://www.nattstad.se/carolajhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0