lista igen och igen

Nu har jag sådär otroligt tråkigt igen, sitter just nu inne i els datasal och gör ingenting. Vilket suger. Sen måste man vänta i hundra år på att jag ska ha svenska bara för att vi inte skulle göra något mer än prov på lektionen som var innan. Dock är jag ganska taggad på att sluta, men kanske borde hålla mig ett litet tag. Har inget mer att blogga om just nu!

 

Men ni kan ju få en liten lista ändå. 

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick 70/70 rätt på ett av teoriprovsgrejerna på trafikskolan.

Vad gjorde du kl 08 imorse: borstade tänderna

Vad gjorde du för 15 min sedan: teleprov..

Det sista du sa högt: håll käften

Det senaste någon sa till dig: eh, minns inte x)

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: pannkakor

Vad var det senaste du köpte: någon fruktmixaskgrej

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: typ grått och trist med ett inslag av snö

Godaste glassmaken: pistach

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Sover du tungt: det beror alldeles på

Drömmer du mardrömmar: nej,.

Trivs du med ditt jobb: haha ah, jag har ju ett också.

Favoritklädsel: jeans, linne

Favoritlåt just nu: river en vacker dröm

Vad ser du om du tittar till höger: madde

Vad gör dig glad just nu: att jag har rast

Vad ska du göra härnäst: sitta och vänta i hundra år på lektion

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: ganska glad,

Favoritgodis: just nu, nötter med choklad runt

Kläder just nu: jeans, grå tjocktröja, linne typ underkläder.

Sommarplaner: sommarjobb och en jävla massa skojiga händelser!

Hur många kuddar sover du med: sover på en, har 9 i sängen

Spelar du något instrument: nej, har gjort.

Morgon eller nattmänniska: morgon och natt :D

Vad är viktigast för dig: just nu, tim

Är du kittlig: på vissa ställen som jag inte säger ;)

Snarkar du: nej

Stjärntecken: fisk

Äckligaste insekten: spyflugor

Längtar du mest efter just nu: sommar med tim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0